Interfejs diagnostyczny: FordCommander rel. 2,1 (Ford, Jaguar, Mazda, Land Rover) modele 1996-2010
Produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji marki GERANTZ Technik na Polskę
(jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych)
Zestaw całkowicie w języku polskim
(instrukcje, lokalizacje złącz diagnostycznych w poszczególnych autach, porady diagnostyczne, w tym: kasowanie kontrolek inspekcji serwisowych i olejowych, kody błędów.) oraz nasz autorski program: Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia w wersji 2.47, z TECHNOLOGIĄ Click&Easy™
Opis produktu:
Interfejs diagnostyczny Ford Commander wersja 2.1 z wtykiem OBD2 to zaawansowane narzędzie diagnostyczne dedykowane dla samochodów marki Ford, Jaguar, Mazda i Land Rover. Jest to doskonała, a zarazem ekonomiczna alternatywa dla profesjonalnych urządzeń serwisowych takich jak IDS, VCM czy Rotunda. Dzięki kabelowi USB, który obsługuje wszystkie systemy Forda z lat 1996-2010, możesz szybko ocenić stan poszczególnych modułów oraz zidentyfikować ewentualne problemy w silniku, systemie ABS, poduszkach powietrznych i innych elektronicznych komponentach pojazdu.
Interfejs oferuje również zaawansowane funkcje, takie jak kodowanie wtryskiwaczy TDCI, adaptacja pompy TDDI, programowanie kluczy i immobilizera, a także programowanie Flash i Eprom przez złącze OBD2. Umożliwia także wypalanie filtra DPF i wykonanie wielu innych operacji diagnostycznych.
To wszechstronne narzędzie zapewnia pełną kontrolę nad wszystkimi elektronicznymi systemami samochodu, pozwalając na testowanie elementów wykonawczych, adaptację po naprawach silnika lub odłączeniu akumulatora, oraz programowanie różnych komponentów. Jego szeroki zakres funkcji sprawia, że jest niezastąpionym rozwiązaniem dla każdego właściciela samochodu oraz w małych i średnich warsztatach mechanicznych.
Urządzenie daje możliwość samodzielnego diagnozowania usterek, co może znacząco obniżyć koszty napraw. Wielu problemom można zaradzić samodzielnie, bez potrzeby wizyty w serwisie, co zazwyczaj wiąże się z wysokimi opłatami. Dzięki temu interfejsowi można nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale również czas, sprawiając, że utrzymanie pojazdu w doskonałym stanie jest prostsze niż kiedykolwiek.
Dodatkowe informacje:
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt/kasowanie kodów usterek --> pełna lista usterek (łącznie aż 1523 błędy!)
- przeprowadzanie adaptacji elementów wykonawczych (np: przepustnica, regulacja obrotów, zapłonu, kąta wtrysku i inne)
- testowanie elementów wykonawczych (np: przepustnica, zawory, czujniki i inne)
- zerowanie inspekcji serwisowych i olejowych
- podgląd parametrów pracy podczas jazdy tzw. bloki pomiarowe (np: temp. zasysanego powietrza, napięcie ładowania, położenie przepustnicy, sygnały sondy lambda, skład mieszanki, obroty silnika, obciążenie silnika, czasy wtrysków, ciśnienie doładowania oraz wiele innych)
- kodowanie (między innymi: wtryski TDCI i adaptacja pompy w TDDI )
- programowanie kluczy oraz immobilisera
- obsługa immobilizera PATS
- programowanie Flash i Eprom przez złącze OBD2
- wypalanie filtra DPF
- identyfikacja ECU
- automatyczne skanowanie pojazdu
- wiele innych funkcji serwisowych...
Powyższe funkcje dostępne są dla każdego z poniższych modułów wyposażenia:
Karoseria:
- cyfrowy moduł wzmacniaczy
- dynamiczny moduł reakcji
- HUD
- interfejs przedniego wyświetlacza
- klimatyzacja
- moduł asystenta parkowania
- moduł bagażnika
- moduł baterii elektronicznej
- moduł bezpieczeństwa (ISO 9141)
- moduł blokowania kierownicy
- moduł Bluetooth
- moduł czujnika włamań
- moduł drzwi kierowcy
- moduł drzwi pasażera
- moduł drzwi tylnych
- moduł fotela kierowcy
- moduł fotela kierowcy 2
- moduł GE (tylko ISO9141)
- moduł GPS
- moduł interfejsu elementów sterujących
- moduł jednostki satelitarnej audio
- moduł kontrolny aktywnego wygłuszania
- moduł kontrolny hamulca przyczepy
- moduł kontrolny klimatyzacji
- moduł kontrolny kolumny kierownicy
- moduł kontrolny konwertera DC-DC
- moduł kontrolny nadwozia
- moduł kontrolny nadwozia B
- moduł kontrolny oświetlenia
- moduł kontrolny oświetlenia wnętrza
- moduł kontrolny poziomu sterowania
- moduł kontrolny przedniego fotela
- moduł kontrolny sterowania głosem
- moduł kontrolny wykrywania przeszkód
- moduł kontrolny zagłówka kierowcy
- moduł kontrolny zagłówków pasażerów
- moduł kontrolny zdalnego składania dachu
- moduł kontrolny zmiennej obciążenia
- moduł narzędzia zdalnego sterowania
- moduł ogrzewania płynu chłodzącego
- moduł poduszki powietrznej
- moduł pomocniczy sterowania grzałki
- moduł procesora nadwozia
- moduł RAP
- moduł rozrywki miejsc tylnych
- moduł sterownika klimatyzacji z siedzenia
- moduł sterownika tylnego siedzenia
- moduł systemu klasyfikacji pasażerów
- moduł systemu przeciwpożarowego
- moduł telefonu komórkowego
- moduł tempomatu
- moduł tylnego fotela pasażera
- moduł wskaźnika paliwa
- moduł zarządzania energią
- moduł zasilania drzwi przesuwanych
- nawigacja (CAN)
- odbiornik satelitarny systemu audio
- system alarmowy
- system antywłamaniowy pasywny (tylko ISO9141)
- światła ksenonowe
- tablica przyrządów
- tylna klimatyzacja
- tylni moduł elektroniczny
- zasilanie podestu
- zdalne ogrzewanie i wentylacja
- zdalny centralny zamek z pilotem
- zintegrowany panel sterowania
Podwozie:
- ABS
- ABS 2
- elektroniczne wspomaganie kierownicy
- elektroniczny hamulec postojowy
- kontrola ciśnienia opon (CAN)
- moduł czytnika kąta skrętu
- moduł dynamiki pojazdu
- moduł kontrolny układu kierowniczego
- moduł nadmuchiwania opon
- zawieszenie pneumatyczne
Układ napędowy:
- drugorzędowy moduł kontrolny napędu
- elektroniczny moduł sterujący przepustnicy
- moduł dźwigni zmiany biegów
- moduł kontrolny akumulatora
- moduł kontrolny akumulatorów trakcyjnych
- moduł kontrolny dodatku do paliwa
- moduł kontrolny energii akumulatora
- moduł kontrolny przekładni
- moduł kontrolny układu napędowego
- moduł kontrolny wtryskiwaczy paliwa
- napęd na 4 koła
- terenowy moduł kontrolny
Płyta główna:
- górny komputer pokładowy
- radio / moduł audio
- wyświetlacz wielofunkcyjny
Diagnoza wszystkich dostępnych modułów o adresach od 0x01 do 0x80.
Obsługiwane protokoły:
- J1850 PWM/VPN
- ISO 9141
- ISO 14230
- ISO 15765
- CAN
Interfejs FordCommander rel. v2.1 ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8MB
- wolne miejsce na dysku: 5MB
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / 10 (32 i 64-bit) / 11 (32 i 64-bit) / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
Lista różnic w porównaniu do kabli IDS, mini VCM:
- poprawiona komunikacja protokołem J1850 PWM/VPN
- możliwość dostępu do pamięci sterowników i liczników w adresach od 0x01 do 0x80
- poprawiona stabilność komunikacji po CAN
- rozpoczęcie i stabilne utrzymanie sesji diagnostycznej
- odczytywanie i kasowanie pamięci usterek
- w/w funkcje nie podsiadają kable IDS, mini VCM
Dodatkowe informacje:
- Producent: GERANTZ Technik
- Numer katalogowy producenta: GT1087IDa
- Gwarancja: 2 lata
- Bezpłatne wsparcie techniczne: 2 lata
- Bezpłatne aktualizacje: 2 lata
Zasada działania:
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu włączamy zapłon, następnie uruchamiamy odpowiedni program diagnostyczny.
INSTALACJA URZĄDZENIA - TECHNOLOGIA Click&Easy™
Jako jedyni opracowaliśmy specjalny program instalacyjny "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" (teraz w nowej wersji 2.47 - Click&Easy™). Wystarczy włożyć płytę do napędu i po automatycznym uruchomieniu pojawi się nasz autorski program instalacyjny.
Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1 i 2 (postępując zgodnie ze wskazówkami asystenta), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).
TECHNOLOGIA Click&Easy™ - już nie musisz być informatykiem-mechanikiem z wyższym wykształceniem, aby poznać tajniki diagnostyki samochodowej. Teraz wystarczy znać tylko podstawy obsługi komputera, a nasz Asystent poprowadzi Cię "krok-po-kroku" przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia w systemie, a także pomoże przy pierwszej, własnej diagnostyce pojazdu.
Diagnostyka pojazdu:
Najpopularniejszym programem współpracującym z interfejsem jest FoCom do ver. 1.0.16839 Dodatkowo interfejs współpracuje z takimi programami diagnostycznymi jak:
- IDS do ver.86.02a
- FORD-VCM
... oraz podobnymi
Po uruchomieniu programu wybieramy moduł z którym chcemy się połączyć (może to być sterownik silnika, abs`u, air-bag`u, immobilisera lub każdy inny spośród kilkudziesięciu dostępnych).
Po połączeniu ze sterownikiem można wybrać interesujące nas funkcje podstawowe (np. odczyt kodów usterek, bloki pomiarowe, pojedynczy odczyt), lub funkcje zaawansowane (np. kodowanie, nastawy podstawowe, przeprowadzanie adaptacji elementów wykonawczych, test elementów wykonawczych).
W ten prosty sposób można sprawdzić każdy samochód marki Ford, Mazda, Jaguar czy Land Rover. Wystarczy wsiąść do auta, włączyć program i zrobić próbną jazdę obserwując aktualne parametry pracy.
SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!
Instrukcje diagnostyczne (ekstra dodatek promocyjny)
Tylko teraz dodajemy całkowicie za darmo zestaw instrukcji oraz porad diagnostycznych opisujących krok po kroku procedury. Poniżej znajduje się szczegółowy opis dodatkowej zawartości.
Lista instrukcji i procedur diagnostycznych:
- adaptacja (kodowanie) pompy TDDI
- adaptacja (kodowanie) wtryskiwaczy TDCi
- adaptacja sterownika ECU po wymianie akumulatora
- diagnostyka pomp wtryskiwaczy
- odczytywanie tabliczki znamionowej
- okresy międzyprzeglądowe
- programowanie wtryskiwaczy
- resetowanie czujnika akumulatora
- kody błędów OBD2 - typ B (254 usterki nadwozia)
- kody błędów OBD2 - typ C (184 usterki układu jezdnego)
- kody błędów OBD2 - typ P (488 usterki układu napędowego)
- kody błędów OBD2 - typ U (596 usterek komunikacji systemowej)
- słownik elektroniki samochodowej (wielki słownik pojęć, skrótów i oznaczeń)
- kasowanie inspekcji serwisowej (dla większości samochodów europejskich [54 strony])
WSZYSTKIE INSTRUKCJE SĄ W PEŁNI W JĘZYKU POLSKIM
Potwierdzenie jakości:
- GERANTZ Technik - marka znana i ceniona na polskim rynku. Dzięki temu, że zostaliśmy jej oficjalnym dystrybutorem, jesteśmy w stanie zaoferować wysoką jakość produktów w bardzo przystępnej cenie.
- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji zostały wykorzystane wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia stabilną i bezawaryjną pracę urządzenia.
- Certyfikaty CE, FC, RoHS - produkt spełnia surowe normy CE, FC oraz RoHS przez co jest w pełni bezpieczny dla użytkownika. jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych.
- 2 lata ochrony gwarancyjnej - pełna gwarancja producenta na okres 24-ech miesięcy realizowana na terenie kraju.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - produkt jest objęty programem "Centrum pomocy technicznej On-Line".
Centrum pomocy technicznej On-Line:
Ten produkt objęty jest programem "Centrum pomocy technicznej On-Line". Jako jedyni w branży uruchomiliśmy innowacyjny system pomocy technicznej.
Zawiera m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Można w nim również skorzystać z pomocy dedykowanego konsultanta.
Co zamawiasz:
- Interfejs diagnostyczny FordCommander rel. v2,1 USB (długość przewodu: 130cm)
- Płyta CD zawierająca:
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
- Certyfikat autentyczności GERANTZ Technik
- Pakiet firmowych dodatków
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
- Dostępne kolory: czerwono-czarny lub czarny (wysyłany losowo)
- nasz autorski program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" wersja 2.47 (Click&Easy™)
- program konfigurujący sterowniki
- najnowsze sterowniki (drivery)
- instrukcja obsługi urządzenia
- pełna lista kodów usterek (1523 opisane błędy)
- porady diagnostyczne
- ekstra dodatek promocyjny
- 55 stronicowy poradnik kasowania konieczności wykonania przeglądu serwisowego w większości samochodów europejskich
ZESTAW W PEŁNEJ, POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ !!!
Lista obsługiwanych modeli samochodów:
Ford
- C-Max - 1.6 / 1.6 TDCi / 1.8 / 1.8 FLEXIFUEL / 1.8 TDCi / 2.0 / 2.0 CNG / 2.0 LPG ----------> 2007-10
- C-Max II - 1.6 TI / 1.6 ECOBOOST / 1.6 TDCi / 2.0 TDCi ----------> 2010
- Cougar - 2.0 16v / 2.5 ST / 2.5 V6 ----------> 1998-01
- Courier Pick-Up - 1.3 / 1.4 / 1.6 / 1.6 FLEX / 1.8 / 1.8 D / 2.2 D ----------> 1996-10
- Escort - 1.3 / 1.4 / 1.6 16v / 1.6 16v 4x4 / 1.8 16v / 1.8 D / 1.8 TD / RS 2000 / RS 2000 4x4 / RS Costworth 4x4 ----------> 1996-02
- Fiesta - 1.0 / 1.25 / 1.25 16v / 1.3 / 1.3 CAT / 1.4 / 1.4 LPG / 1.4 TDCi / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.6 16v Sport / 1.6 TDCi / 1.6 TI / 1.8 D / 1.8 DI / 1.8 TD ----------> 1996-10
- Focus - 1.4 / 1.4 16v / 1.6 / 1.6 16v / 1.6 LPG / 1.6 TDCi / 1.6 TI / 1.8 / 1.8 16v / 1.8 DI / 1.8 FLEXIFUEL / 1.8 TDCi / 1.8 TDDi / 2.0 / 2.0 16v / 2.0 CNG / 2.0 LPG / 2.0 TDCi / 2.5 RS / 2.5 RS 500 / RS / 2.5 ST / ST 170 ----------> 1998-10
- Fusion - 1.25 / 1.4 / 1.4 LPG / 1.4 TDCi / 1.6 / 1.6 TDCi ----------> 2002-10
- Galaxy - 1.6 ECOBOOST / 1.8 TDCi / 1.9 TDI / 2.0 / 2.0 ECOBOOST / 2.0 TDCi / 2.2 TDCi / 2.3 / 2.3 16v / 2.8 V6 / 2.8 V6 4x4 ----------> 1996-10
- Grand C-Max - 1.6 ECOBOOST / 1.6 TDCi / 1.6 TI / 2.0 TDCi ----------> 2010
- GT - 5.4 ----------> 2003-07
- KA - 1.0 / 1.2 / 1.3 / 1.3 TDCi / 1.6 ----------> 1996-10
- Kuga - 2.0 TDCi / 2.0 TDCi 4x4 / 2.5 / 2.5 4x4 ----------> 2008-10
- Maverick - 2.0 16v / 2.3 16v / 2.4 / 2.7 TD / 3.0 V6 ----------> 1996-07
- Mondeo - 1.6 / 1.6 16v / 1.6 TI / 1.8 / 1.8 SCI / 1.8 16v / 1.8 16v 4x4 / 1.8 TD / 1.8 TDCi / 2.0 / 2.0 LPG / 2.0 FLEXIFUEL / 2.0 16v / 2.0 16v 4x4 / 2.0 TDCi / 2.0 TDDi / 2.2 TDCi / 2.3 / 2.5 / 2.5 ST 200 / 3.0 V6 / ST 220 ----------> 1996-10
- Puma - 1.4 16v / 1.6 16v / 1.7 16v / ST 160 ----------> 1997-02
- Ranger - 1.8 / 2.5 D / 2.5 D 4x4 / 2.5 TD / 2.5 TD 4x4 / 2.5 TDCi 4x4 / 3.0 TDCi / 3.0 TDCi 4x4 ----------> 1998-10
- S-Max - 1.8 TDCi / 2.0 / 2.0 FLEXIFUEL / 2.0 TDCi / 2.2 TDCi / 2.3 / 2.5 ST ----------> 2006-10
- Scorpio - 2.0 / 2.0 16v / 2.3 16v / 2.5 TD / 2.9 ----------> 1996-98
- Street KA - 1.6 ----------> 2003-05
- Toureno Connect - 1.8 16v / 1.8 DI / 1.8 TDCi / 2.0 / 2.0 DI / 2.0 TDCi / 2.2 TDCi / 2.3 16v / 2.4 D / 2.4 DI / 2.4 TDCi / 2.4 TDE / 2.5 DI / 2.5 TD / 2.5 TDI / 3.2 TDCi ----------> 1996-10
- Transit - 1.8 16v / 1.8 DI / 1.8 TDCi / 2.0 / 2.0 DI / 2.0 TDCi / 2.2 TDCi / 2.3 16v / 2.4 D / 2.4 DI / 2.4 TDCi / 2.4 TDE / 2.5 DI / 2.5 TD / 2.5 TDI / 3.2 TDCi ----------> 1996-10
Mazda
- 121 - 1.25 / 1.3 / 1.3 16v / 1.8 D ----------> 1996-03
- 2 - 1.25 / 1.3 / 1.4 / 1.4 CD / 1.4 MZR -CD / 1.5 / 1.6 ----------> 2003-10
- 3 - 1.4 / 1.6 / 1.6 DI Turbo / 1.6 MZ ?CD / 1.6 MZR / 1.6 MZR CD / 2.0 / 2.0 MZR / 2.0 MZR CD / 2.0 MZR DISI / 2.2 MZR CD / 2.3 MPS Turbo ----------> 1999-10
- 323 - 1.3 16v / 1.4 / 1.4 16v / 1.5 16v / 1.6 / 1.6 TD / 1.8 16v / 1.9 16v / 2.0 / 2.0 D / 2.0 TD ----------> 1996-04
- 5/6 - 1.8 / 2.0 / 2.0 CD / 2.3 / 1.8 / 1.8 MZR / 2.0 / 2.0 DI / 2.0 MZR / 2.0 MZR CD / 2.2 D / 2.2 MZR CD / 2.3 / 2.3 AWD / 2.3 MPS Turbo / 2.5 MZR / 3.7 ----------> 2002-10
- 626 - 1.8 / 2.0 / 2.0 D / 2.0 D GLX Comprex / 2.0 DITD / 2.0 TD / 2.0 4WD / 2.5 ----------> 1996-02
- B-Serie - 2.2 / 2.2 D / 2.2 D 4WD / 2.2 V6 4WD / 2.5 D / 2.5 D 4WD / 2.5 TD 4WD / 2.6 ----------> 1996-06
- BT-50 - 2.5 MZR CD 4x4 / 2.5 TDI / 2.5 TDI 4x4 / 2.5 TDI 4WD ----------> 2006-10
- CX-7 - 2.2 MZR CD / 2.3 MZR DISI Turbo ----------> 1994-09
- CX-9 - 3.5 / 3.5 AWD / 3.7 / 3.7 AWD ----------> 2007-10
- Demio - 1.3 16v / 1.5 16v ----------> 1996-03
- E-Serie - E2000 / E2000 4WD / E2200 D / 2200 D 4WD ----------> 1996-04
- MPV - 2.0 / 2.0 DI / 2.3 / 2.5 V6 / 2.5 TD / 3.0 V6 ----------> 1996-06
- MX-3 - 1.6 / 1.8 V6 ----------> 1996-97
- MX-5 - 1.6 / 1.6 16v / 1.8 / 1.8 16v / 2.0 ----------> 1996-10
- MX-6 - 2.0 / 2.5 ----------> 1996-97
- Premacy - 1.9 / 2.0 / 2.0 TD ----------> 1999-05
- RX-7 - 1.3 ----------> 1996-02
- RX-8 - 1.3 / 2.6 ----------> 2003-10
- Tribute - 2.0 / 2.0 4WD / 2.3AWD / 2.5 / 2.5 4WD / 2.5 Hybrid / 3.0 V6 4WD / 3.0 V6 AWD / 3.0 Flex / 3.0 Flex 4WD ----------> 2000-10
- Xedos 6 - 1.6 16v / 2.0 V6 ----------> 1996-99
- Xedos 9 - 2.0 24v / 2.3 24v / 2.5 24v / 2.5 V6 ----------> 1996-02
Jaguar
- S-Type - 2.5 V6 / 2.7 D / 3.0 V6 / 4.0 V8 / 4.2 V8 / R 4.2 V8 ----------> 1999-09
- X-Type - 2.0 V6 / 2.0 D / 2.2 D / 2.5 / 2.5 V6 / 3.0 / 3.0 V6 ----------> 2001-09
- XF - 4.2 / 5.0 ----------> 2008-10
- XJ - 2.7 D / 3.0 / 3.0 D / 3.2 / 3.5 / 4.0 / 4.2 / R 4.2 / 5.0 V8 / 6.0 ----------> 1996-10
- XK - 3.5 / 4.0 / 4.2 / 4.2 XKR / R 4.2 / 5.0 XKR / 5.0 V8 ----------> 1996-10
Land Rover
- Discovery - 2.0 16v 4x4 / 2.5 D 4x4 / 2.5 TD5 4x4 / 2.5 TDI 4x4 / 2.7 TD 4x4 / 3.0 SD V6 4x4 / 3.0 TD 4x4 / 3.5 4x4 / 3.9 V8 4x4 / 4.0 V6 4x4 / 4.0 V8 4x4 / 4.4 4x4 / 5.0 V8 4x4 ----------> 1996-10
- Freelander - 1.8 16v 4x4 / 2.0 DI 4x4 / 2.0 TD 4x4 / 2.2 TD4 4x4 / 2.5 V6 4x4 / 3.2 4x4 ----------> 1998-10
- Range Rover - 2.5 D 4x4 / 2.7 D 4x4 / 3.0 D 4x4 / 3.6 D 4x4 / 3.9 4x4 / 4.0 4x4 / 4.2 4x4 / 4.4 4x4 / 4.6 4x4 / 5.0 4x4 ----------> 1996-10
- Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe zamieszczone na niniejszej stronie należą do odpowiednich właścicieli. Znaki lub nazwy towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
- Oprogramowanie diagnostyczne jest darmowe na licencji GNU/GPL lub OpenSource, nie jest wliczone w cenę towaru. Ze względu na bardzo częste aktualizacje takich programów zaleca się poszczególne programy pobierać bezpośrednio ze stron producentów i/lub ich dystrybutorów.
- Użycie niektórych funkcji oferowanego urządzenia lub dostępnego oprogramowania, z uwagi na zaawansowane możliwości, może wymagać dodatkowej wiedzy technicznej na temat działania układów elektronicznych pojazdu. Zaleca się zapoznanie z nią przed użyciem zakupionego produktu.
Interfejs diagnostyczny Ford Commander rel. 2,1 (modele: 1996-2010)
- Producent: GERANTZ Technik
- Kod Produktu: GT1087ID
- Cena Allegro: 159,00zł
-
149,00zł