Interfejs diagnostyczny: FIAT Scan 2.6+ (Alfa-Romeo, Fiat, Lancia oraz Chrysler i Suzuki) modele: 1996-2007
Produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji marki GERANTZ Technik na Polskę
(jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych)
Zestaw całkowicie w języku polskim
(instrukcje, lokalizacje złącz diagnostycznych w poszczególnych autach, porady diagnostyczne, w tym: kasowanie kontrolek inspekcji serwisowych i olejowych, kody błędów.) oraz nasz autorski program: Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia w wersji 2.47, z TECHNOLOGIĄ Click&Easy™
Opis produktu:
Interfejs diagnostyczny umożliwia diagnozowanie elektronicznych systemów oraz monitorowanie pracy silnika w samochodach marek Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Chrysler i Suzuki. Dzięki niemu można zastąpić specjalistyczne urządzenia serwisowe stosowane w autoryzowanych stacjach, przekształcając komputer PC w zaawansowane narzędzie diagnostyczne. Doskonale sprawdza się zarówno w rękach indywidualnych właścicieli pojazdów, jak i w małych oraz średnich warsztatach samochodowych.
Urządzenie daje możliwość samodzielnego diagnozowania usterek, co może znacząco obniżyć koszty napraw. Wielu problemom można zaradzić samodzielnie, bez potrzeby wizyty w serwisie, co zazwyczaj wiąże się z wysokimi opłatami. Dzięki temu interfejsowi można nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale również czas, sprawiając, że utrzymanie pojazdu w doskonałym stanie jest prostsze niż kiedykolwiek.
Dodatkowe informacje:
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt sterownika/identyfikacja
- odczyt/kasowanie kodów usterek (wyświetla szczegółowy opis usterki)
- podgląd parametrów pracy podczas jazdy tzw. bloki pomiarowe (np: temp. zasysanego powietrza, napięcie ładowania, położenie przepustnicy, sygnały sondy lambda, skład mieszanki, obroty silnika, obciążenie silnika, czasy wtrysków, ciśnienie doładowania oraz wiele innych)
- wyświetlanie wartości rzeczywistych w postaci wykresu
- eksport danych do plików CSV
- testowanie elementów wykonawczych (np: przepustnica, zawory, czujniki, wtryskiwacze i inne)
- resetowanie/programowanie funkcji
Powyższe funkcje dostępne są dla każdego z poniższych modułów wyposażenia:
- elektronika i sterowanie silnikiem
- system ABS
- poduszki powietrzne (Air-Bag)
- automatyczna skrzynia biegów
- wspomaganie kierownicy
... oraz jako jedyny umożliwia dodatkowo łączenie z nast. modułami:
- komputer pokładowy
- drzwi kierowcy
- drzwi pasażera
- deska rozdzielcza (licznik)
- system parkowania
- kasowanie inspekcji serwisowej
Obsługiwane protokoły (linie K + L):
- KWP SLOW
- KWP FAST
- ISO 9141
- ISO 14230
Interfejs Fiat SCAN 2.6+ ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8MB
- wolne miejsce na dysku: 5MB
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / 10 (32 i 64-bit) / 11 (32 i 64-bit) / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
- NOWOŚĆ - zastosowany 4 pozycyjny przełącznik pinów powoduje, że każdy moduł ma osobne połączenie. Dzięki temu całkowicie zniknęło ryzyko zakłóceń spowodowanych poprzez inne, nieużywane w danej chwili moduły, a także ryzyko spalenia modułu poprzez nieautoryzowane "przeniknięcie" sygnału do innego sterownika.
Dodatkowe informacje:
- Producent: GERANTZ Technik
- Numer katalogowy producenta: GT1083ID
- Gwarancja: 2 lata
- Bezpłatne wsparcie techniczne: 2 lata
- Bezpłatne aktualizacje: bezterminowo
Zasada działania:
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Z jednej strony podłączamy urządzenie do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej ? do komputera lub laptopa (przy pierwszym uruchomieniu należy zainstalować sterowniki dołączone do zestawu). Po prawidłowym podłączeniu włączamy zapłon i uruchamiamy odpowiedni program diagnostyczny.
INSTALACJA URZĄDZENIA - TECHNOLOGIA Click&Easy™ wystarczy wykonać dwa proste kroki, postępując zgodnie ze wskazówkami asystenta. Cały proces instalacji i konfiguracji przebiega w sposób intuicyjny, a w razie problemów przy każdym etapie dostępna jest szybka pomoc ? wystarczy jedno kliknięcie, aby z niej skorzystać.
Diagnostyka samochodowa nigdy nie była prostsza! Nie musisz być inżynierem ani specjalistą IT. Wystarczy znajomość podstaw obsługi komputera, a nasz Asystent poprowadzi Cię krok po kroku przez instalację, konfigurację i pierwszą diagnostykę Twojego pojazdu. Click&Easy™ to technologia zaprojektowana z myślą o maksymalnej wygodzie bez skomplikowanych ustawień, bez zbędnych kroków ? po prostu Click & Easy!
OGŁASZAMY KONIEC ŻMUDNEGO STUDIOWANIA INSTRUKCJI !!!
Diagnostyka pojazdu:
Najpopularniejszym programem współpracującym z interfejsem jest MultiECUScan. Dodatkowo interfejs współpracuje z każdym innym programem diagnostycznym przeznaczonym do samochodów koncernu Fiat takimi jak np.:
- FiatECUScan
- TSDiag
- AlfaDiag
- UniDiag
Przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Alfa-Romeo 156 1.9 JTD 16v 2004r na systemie Windows 7 64-bit przy współpracy z programem MultiECUScan 2.0 (program dostępny jest w całości w j. Polskim).
Po uruchomieniu programu wybieramy markę(1), model(2), a następnie moduł(3) z którym chcemy się połączyć (może to być sterownik silnika, abs`u, air-bag`u, klimatyzacji lub każdy inny spośród dostępnych). Gdy wybierzemy interesujący nas moduł, klikamy ?Połącz? lub wciskamy F10. Czekamy na zgłoszenie się sterownika
Po połączeniu się ze sterownikiem można wybrać interesujące nas funkcje podstawowe (np. odczyt błędów, parametry pracy, wykresy bloków pomiarowych) lub funkcje zaawansowane (np. test elementów wykonawczych, kodowanie, nastawy podstawowe czy też przeprowadzanie adaptacji elementów wykonawczych).
Na poniższym rysunku przedstawiono działanie funkcji "Błędy". Diagnozowane auto to Alfa-Romeo 1.9 JTD 16v `04r. Rysunek przedstawia przykładowy kod błędu nr P0704(1) wraz z wyjaśnioną przyczyną powstania tej usterki(2). Błędy te można w każdej chwili usunąć klikając w funkcję "Skasuj błędy". Opcja "Parametry" pokazuje wartości bloków pomiarowych podczas jazdy. Poniżej przykład działania tej funkcji podczas jazdy próbnej z prędkością 17km/h.
W ten prosty sposób można kompleksowo sprawdzić niemalże każdy samochód marki Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Chrysler czy Suzuki. Wystarczy wsiąść do auta, włączyć program i zrobić próbną jazdę obserwując aktualne parametry pracy poszczególnych modułów.
SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!
Nie posiadasz napędu CD/DVD?
Nic straconego! Zwartość płyty pobierzesz z naszych serwerów Centrum Pomocy On-Line.
Centrum pomocy technicznej On-Line:
Ten produkt objęty jest programem "Centrum pomocy technicznej On-Line". Jako jedyni w branży uruchomiliśmy innowacyjny system pomocy technicznej.
Zawiera m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Można w nim również skorzystać z pomocy dedykowanego konsultanta.
Co zamawiasz:
- Interfejs diagnostyczny Fiat SCAN 2.6+ (długość przewodu: 130cm)
- Adapter Fiat 3-pin
- Płyta CD zawierająca:
- Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich (54 strony)
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
- Certyfikat autentyczności GERANTZ Technik
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
- Dostępne kolory: czerwony lub niebieski (wysyłany losowo)
- nasz autorski program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" wersja 2.47 (Click&Easy™) lub nowsza
- instrukcja obsługi urządzenia
- pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów)
ZESTAW W PEŁNEJ, POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ !!!
Lista obsługiwanych modeli samochodów:
Alfa-Romeo
- 145 - 1.3, 1.4 TS 16V, 1.6, 1.6 TS 16V, 1.7 16V, 1.8 TS 16V, 2.0 TS 16V, TD, '98 1.4 TS 16V, '98 1.6 TS 16V, '98 1.8 TS 16V, '98 2.0 TS 16V, '99 1.9 JTD
- 146 - 1.3, 1.4 TS 16V, 1.6, 1.6 TS 16V, 1.7 16V, 1.8 TS 16V, 2.0 TS 16V, TD, '98 1.4 TS 16V, '98 1.6 TS 16V, '98 1.8 TS 16V, '98 2.0 TS 16V, '99 1.9 JTD
- 147 - 1.6 TS 16V 105CV, 1.6 TS 16V 120CV, 1.9 JTD, 1.9 JTD 16V, 2.0 TS 16V, GTA 3.2 V6, GTA Selespeed, Selespeed
- 155 - 1.6 TS 16V, 1.7 TS, 1.8 TS, 1.8 TS 16V,, 2.0 TS, 2.0 TS 16V, 2.5 TD, TD, V6
- 156 - 1.6 TS 16V
- 156 1.8 TS 16V, 1.9 JTD, 2.0 TS 16V, 2.4 JTD, 2.5 V6 24V, Selespeed, '02 1.6 TS 16V, '02 1.8 TS 16V, '02 1.9 JTD, '02 1.9 JTD 16V, '02 2.0 TS 16V, '02 2.4 JTD 10V, '02 2.4 JTD 20V, '02 2.5 V6 24V, '02 GTA 3.2 V6, '02 GTA Selespeed, '02 JTS 2.0, '02 JTS Selespeed, '02 Selespeed
- 159 - 1.8 16V, 1.8 JTS TB 16V, 1.9 JTS 16V, 1.9 JTDm 16V, 1.9 JTDm 8V, 2.0 JTDm 16V, 2.2 JTS 16V, 2.4 JTDm 20V, 3.2 V6 24V
- 164 - 2.0 TS Eco, Q4, Super V6 24V, Super V6 24V C.A.E, Super V6 TB, V6, V6 Eco, V6 Eco C.A, V6 Turbo Eco
- 166 - 2.0 TS 16V, 2.0 V6 TB, 2.4 JTD, 2.5 V6 24V, 3.0 V6 24V, '03 2.0 TS 16V, '03 2.4 JTDm 20V, '03 2.5 V6 24V, '03 3.0 V6 24V, '03 3.2 V6 24V
- Brera - 1.8 JTS TB 16V, 2.0 JTDm 16V, 2.2 JTS 16V, 2.4 JTDm 20V, 3.2 V6 24V
- GT 1.8 TS 16V, 1.9 JTDm 16V, 3.2 V6 24V, JTS 2.0
- GTV - 2.0 TS 16V, 2.0 V6 TB, 3.0 V6 24V, '98 1.8 TS 16V, '98 2.0 TS 16V, '98 2.0 V6 TB, '98 3.0 V6 24V, '03 2.0 JTS, '03 2.0 TS 16V, '03 3.2 V6 24V
- Spider - 2.0 TS 16V, 3.0 V6, '98 1.8 TS 16V, '98 2.0 TS 16V, '98 2.0 V6 TB, '98 3.0 V6, '03 2.0 JTS, '03 2.0 TS 16V, '03 3.2 V6 24V, '06 1.8 JTS TB 16V, '06 2.0 JTDm 16V, '06 2.2 JTS 16V, '06 2.4 JTDm 20V, '06 3.2 V6 24V
Fiat
- 500 - 0.9 Turbo TwinAir, 1.2 8V, 1.3 Multijet 16V, 1.4 16V, 1.4 Turbo 16V Abarth
- Albea - 1.2 8V, 1.2 16V, 1.3 JTD/Multijet, 1.4 8V
- Barchetta - 16V Aspirato/CF3
- Bravo/Brava - 1.4 12V, 1.6 16V, 1.8 16V, 1.9 D, 1.9 TD100, 1.9 TD75, 2.0 20V, '99 100 16V, '99 115 16V, '99 155 20V, '99 80 16V, '99 JTD 105, '01 100 16V/CF3, '01 115 16V/CF3, '01 80 16V/CF3, '01 JTD 100/CF3
- Bravo - '07 1.4 16V, '07 1.4 Turbo 16V, '07 1.6 Multijet 16V, '07 1.9 Multijet 16V, '07 1.9 Multijet 8V, '07 2.0 Multijet 16V, '07 Van 1.6 Multijet 16V
- Cinquecento - 903 i.e Eco, 1108 i.e. Eco
- Coupé - 16V Aspirato, 16V Turbo, '96 1.8 16V, '96 2.0 20V, '96 2.0 Turbo 20V, '98 1.8 16V, '98 2.0 20V, '01 1.8 16V/CF3
- Croma - '92 2.0 16V i.e, '92 2.5 V6, '05 1.8 16V, '05 1.9 MultiJet 8V, '05 1.9 MultiJet 16V, '05 2.2 16V, '05 2.4 MultiJet 20V
- Doblo (type 119) - 1.2 8V, 1.3 Multijet 16V, 1.4 8V, 1.6 16V, 1.8 8V, 1.9 DS, 1.9 JTD/Multijet, BiPower/GPower
- Doblo (type 152) - 1.3 Multijet 16V, 1.4 16V, 1.4 Turbo 16V, 1.6 Multijet 16V, 2.0 Multijet 16V, Natural Power
- Doblo (type 263) - 1.3 Multijet 16V, 1.4 16V, 1.6 Multijet 16V, 2.0 Multijet 16V, Natural Power
- Doblo (type 223) Cargo - 1.3 Multijet 16V, 1.4 8V, 1.9 JTD/Multijet, BiPower/GPower
- Ducato (type 230) - 1.9 TDS, 1.9 TDS ECO, 1.9 DS, 2.0 i.e., 2.0 JTD, 2.5 DS, 2.5 TDS, 2.5 TDS Eco, 2.8 DS, 2.8 JTD, 2.8 TDS
- Ducato (type 244) - 2.0, 2.0 JTD, 2.3 JTD, 2.8 JTD, BiPower/GPower
- Ducato (type 250) - 2.2 Multijet, 2.3 Multijet, 3.0 16V CNG, 3.0 Multijet, Minibus 16+1, Minibus 3.0 16V CNG
- Ducato (type 250) Facelift - 2.0 Multijet, 2.3 Multijet, 3.0 Multijet
- Fiorino - 1242, 1.3 Multijet, 1.4 8V, 1.4 i.e. gasoline, 1.4 i.e., 1.6 i.e. gasoline, 1.6 I.E.
- Grande Punto - 1.2 8V, 1.3 MultiJet 16V, 1.4 16V T-Jet/StarJet, 1.4 8V, 1.4 Turbo 16V Abarth, 1.6 MultiJet 16V, 1.9 MultiJet 8V,
- Grande Punto Van - 1.3 MultiJet 16V, 1.4 8V
- Idea - 1.2 16V, 1.3 Multijet,1.4 8V, 1.4 16V, 1.6 16V, 1.6 Multijet 16V, 1.8 8V, 1.9 Multijet
- Idea Van - 1.3 Multijet, 1.4 16V
- Linea - 1.3 Multijet,1.4 8V, 1.4 16V, 1.4 16V T-Jet, 1.6 16V, 1.6 Multijet, 1.8 16V, 1.9 16V
- Marea - 1.4 12V, 1.6 16V, 1.8 16V,1.9 TD75, 1.9 TD100, 2.0 20V, 2.4 TD, '99 80 16V, '99 100 16V, '99 115 16V, '99 155 20V, '99 JTD 105, '99 JTD 130, '01 100 16V/CF3, '01 150 20V/CF3, '01 JTD 110/CF3
- Multipla - 1.6 16V, 1.9 JTD, BiPower, '02 1.6 16V, '02 1.9 JTD/Multijet, '02 BiPower/GPower, '02 Van 1.6 16V, '02 Van 1.9 JTD/Multijet, '02 Van BiPower/GPower
- Palio - 1.2 16V, 1.9 D, Gasoline, TD
- Palio Restyling - '01 1.0 8V, '01 1.0 16V, '01 1.2 8V, '01 1.2 16V, '01 1.3 JTD/Multijet, '01 1.5 8V, '01 1.6 8V, '01 1.6 16V, '01 1.7 TD, '01 1.9 D, '01 1.9 JTD, '01 994
- Palio Restyling 2 - '04 1.0 8V, '04 1.1 8V, '04 1.2 16V, '04 1.3 JTD/Multijet, '04 1.4 8V, '04 1.6 16V, '04 1.7 TD, '04 1.8 8V, '04 1.9 D
- Palio Facelift - '07 1.4 8V, '07 1.8 8V
- Panda - 900 i.e. Eco, 1000 i.e. Eco, 1100 i.e. Eco, 1100 i.e. Eco 4x4, Selecta Eco, '03 1.1 8V, '03 1.2 8V, '03 1.3 JTD/Multijet, '03 Van 1.1 8V, '03 Van 1.2 8V, '06 1.4 16V, '07 BiPower, '07 Van BiPower
- Perla - 1.7 8V
- Premio - 1580
- Punto - 55, 60, 75, 85 16V, 90, D, GT, Selecta, TD, '98 75,'99 1.2 8V, '99 1.2 16V, '99 1.8 16V, '99 1.9 D, '99 1.9 JTD, '03 1.2 8V, '03 1.2 16V, '03 1.3 JTD/Multijet, '03 1.4 16V, '03 1.8 16V, '03 1.9 JTD/Multijet, '03 BiPower, '03 Van 1.2 8V, '03 Van 1.3 JTD/Multijet, '03 Van BiPower
- Punto Intern. - 1.2 8V, 1.3 JTD/Multijet, 1.4 8V, 1.4 16V, 1.4 Turbo 16V, 1.6 16V, 1.8 8V
- Qubo - 1.3 Multijet, 1.4 8V
- Scudo - 1.6 i.e., '97 1.6 i.e.
- Sedici - 1.6 16V, 1.9 Multijet 8V, 2.0 Multijet 16V
- Seicento - 899, 1108/CF3, Citymatic, Elettra
- Stilo - 1.2 16V, 1.4 16V, 1.6 16V,1.8 8V, 1.8 16V, 1.9 JTD, 1.9 JTD/Multijet 16V, 2.4 20V, Selespeed
- Stilo Van - 1.9 JTD/Multijet 16V
- Strada - 1.3 Multijet, 1.4 8V, 1.6 16V
- Tempra - 1.6 Selecta Eco, 2.0 8V, 2.0 16V, SW 1.6 Selecta Eco, '93 1.4 i.e., '93 1.6 i.e., '93 1.8 i.e., '93 SW 1.4 i.e., '93 SW 1.6 i.e., '93 SW 1.8 i.e.
- Tipo - 1.6 Selecta Eco, '93 1.1 i.e., '93 1.4 i.e., '93 1.6 i.e., '93 1.8 i.e.
- Uno - 994, 994 i.e. Start, 1000 i.e. Eco, 1242, 1497, 1580
Lancia
- Dedra - 1.6 i.e. Eco, 1.8 i.e. Eco, '94 1.8 i.e., '96 1.8 16V 115hp, '96 1.8 16V 130hp, '98 1.6 16V
- Delta - '93 1.6 i.e., '93 1.8 i.e., '96 1.6 16V, '96 1.8 16V 115hp, '96 1.8 16V 115hp, '96 1.8 16V 130hp, '96 2.0 Turbo 16V, '96 TD, '98 1.6 16V, '98 1.6 16V, '98 1.6 16V, '98 1.6 16V, '98 1.8 16V, '08 1.4 16V T-Jet/MultiAir, '08 1.6 Multijet 16V, '08 1.8 JTS TB 16V, '08 1.9 Multijet 16V TwinTurbo, '08 2.0 Multijet 16V
- K - 2.0, 2.0 Turbo, 2.4, 2.4 TD, 3.0, '98 2.4 JTD, '99 2.0, '99 2.4, '99 3.0
- Lybra - 1.6, 1.8, 1.9 JTD, 2.0, 2.4 JTD,
- Musa - 1.3 Multijet, 1.4 16V, 1.4 8V, 1.6 Multijet 16V, 1.9 Multijet
- Thema - '92 16V i.e., '92 3.0 V6
- Thesis - 2.0 20V TB, 2.4 20V, 2.4 Multijet 10V, 2.4 Multijet 20V, 3.0 V6 24V, 3.2 V6 24V
- Y - 1.1, 1.2, 1.2 16V, 1.2/CF3, 1.4
- Y10 - '92 4WD, '92 Fire, '92 Selectronic
- Ypsilon - 1.2 8V, 1.2 16V, 1.3 Multijet, 1.4 16V, '06 1.2 8V, '06 1.3 Multijet
Chrysler
- Delta - 1.4 16V T-Jet/MultiAir, 1.6 Multijet 16V, 2.0 Multijet 16V
- Ypsilon - 0.9 Turbo TwinAir, 1.2 8V, 1.3 Multijet 16V
Suzuki
- SX4 - 1.9 DDiS, 2.0 DDiS
- Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe zamieszczone na niniejszej stronie należą do odpowiednich właścicieli. Znaki lub nazwy towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
- Oprogramowanie diagnostyczne jest darmowe na licencji GNU/GPL lub OpenSource, nie jest wliczone w cenę towaru. Ze względu na bardzo częste aktualizacje takich programów zaleca się poszczególne programy pobierać bezpośrednio ze stron producentów i/lub ich dystrybutorów.
- Użycie niektórych funkcji oferowanego urządzenia lub dostępnego oprogramowania, z uwagi na zaawansowane możliwości, może wymagać dodatkowej wiedzy technicznej na temat działania układów elektronicznych pojazdu. Zaleca się zapoznanie z nią przed użyciem zakupionego produktu.
Interfejs diagnostyczny Fiat Scan 2,6+ +adapter 3pin (modele: 1996-2007)
- Producent: GERANTZ Technik
- Kod Produktu: GT1008ID
- Dostępność: W magazynie
- 129,00zł
-
119,00zł
.png)







