Uniwersalny interfejs diagnostyczny: EuroScan 2009+ (auta 1996-2022+)
Produkt pochodzi z oficjalnej dystrybucji marki GERANTZ Technik na Polskę
(jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych)
Zestaw całkowicie w języku polskim
(instrukcje, lokalizacje złącz diagnostycznych w poszczególnych autach, porady diagnostyczne, w tym: kasowanie kontrolek inspekcji serwisowych i olejowych, kody błędów.) oraz nasz autorski program: Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia w wersji 2.47, z TECHNOLOGIĄ Click&Easy™
Opis produktu:
Interfejs diagnostyczny umożliwia monitorowanie pracy silnika i wszystkich jego elektronicznych komponentów, zastępując przy tym wiele specjalistycznych urządzeń wykorzystywanych w autoryzowanych serwisach. Jego wszechstronność sprawia, że może być używany z różnymi pojazdami, a dzięki wbudowanemu multiplekserowi, interfejs automatycznie rozpoznaje i dostosowuje odpowiedni protokół komunikacyjny do danego auta. W efekcie każdy komputer PC staje się profesjonalnym narzędziem diagnostycznym, idealnym do użytku zarówno przez mechaników, jak i pasjonatów motoryzacji.
Urządzenie daje możliwość samodzielnego diagnozowania usterek, co może znacząco obniżyć koszty napraw. Wielu problemom można zaradzić samodzielnie, bez potrzeby wizyty w serwisie, co zazwyczaj wiąże się z wysokimi opłatami. Dzięki temu interfejsowi można nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale również czas, sprawiając, że utrzymanie pojazdu w doskonałym stanie jest prostsze niż kiedykolwiek.
Dodatkowe informacje:
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN --> pełna lista usterek (łącznie 956 błędów)
- włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie zapaliła)
- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)
- odczyt parametrów OnLine
- podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
- kontrola zużycia paliwa
- test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- pomiar mocy silnika
- pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
- pełna obsługa automatycznych skrzyń biegów
Interfejs posiada wbudowany multiplekser (automatyczny wybór odpowiedniego protokołu), obsługuje następujące protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
EuroScan 2009+ (ELM 327) ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8MB
- wolne miejsce na dysku: 5MB
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / 10 (32 i 64-bit) / 11 (32 i 64-bit) / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
Dodatkowe informacje:
- Producent: GERANTZ Technik
- Numer katalogowy producenta: GT1085IDa
- Gwarancja: 2 lata
- Bezpłatne wsparcie techniczne: 2 lata
- Bezpłatne aktualizacje: 2 lata
Zasada działania:
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu włączamy zapłon, następnie uruchamiamy odpowiedni program diagnostyczny.
INSTALACJA URZĄDZENIA - TECHNOLOGIA Click&Easy™
Jako jedyni opracowaliśmy specjalny program instalacyjny "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" (teraz w nowej wersji 2.47 - Click&Easy™). Wystarczy włożyć płytę do napędu i po automatycznym uruchomieniu pojawi się nasz autorski program instalacyjny.
Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1, 2 i 3 (postępując zgodnie ze wskazówkami asystenta), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).
TECHNOLOGIA Click&Easy™ - już nie musisz być informatykiem-mechanikiem z wyższym wykształceniem, aby poznać tajniki diagnostyki samochodowej. Teraz wystarczy znać tylko podstawy obsługi komputera, a nasz Asystent poprowadzi Cię "krok-po-kroku" przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia w systemie, a także pomoże przy pierwszej, własnej diagnostyce pojazdu.
Diagnostyka pojazdu:
Interfejs współpracuje z szeroką gamą oprogramowania zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych.
Darmowe oprogramowanie:
- Car Code
- Diagnose
- Easy OBD
- EEC Analyzer
- OBD Gauge (dla PalmOS & Pocket PC)
- OBD Scan
- OBD Tool
- RealScan
- ScanTool (również w wersji w całości po polsku)
- wOBD
Płatne oprogramowanie:
- Auto Enginuity
- Digimoto
- OBD 2 Spy
- PCM Scan (również w wersji w całości po polsku)
- ScanMaster (również w wersji PL)
- PRO Scan
- Vital Scan
... oraz wiele innych.
Poniżej przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Smart ForTwo 600ccm Turbo 2001 na systemie WINDOWS 7 64-bit przy współpracy z bezpłatnym programem SCANTOOL w wersji 1.13 PL (program zawarty jest na dołączonej do zestawu płycie CD).
Jest 8 stron bloków pomiarowych co daje aż 72 punkty pomiarowe!!! Jeszcze nigdy nie miałeś tak dokładnej kontroli nad pracą silnika, a dzięki odczytaniu kodów usterek już nigdy nie dasz się naciągnąć na zbędne koszty naprawy u mechanika. Przyjeżdżasz do mechanika z konkretną usterką silnika i tylko takiej naprawy żądasz.
SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!
Jest to jedyna dostępna na rynku przedpremierowa wersja układu v1.5. Poniżej zrzut ekranu potwierdzający najnowszą wersję układu.
Potwierdzenie jakości:
- GERANTZ Technik - marka znana i ceniona na polskim rynku. Dzięki temu, że zostaliśmy jej oficjalnym dystrybutorem, jesteśmy w stanie zaoferować wysoką jakość produktów w bardzo przystępnej cenie.
- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji zostały wykorzystane wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia stabilną i bezawaryjną pracę urządzenia.
- Certyfikaty CE, FC, RoHS - produkt spełnia surowe normy CE, FC oraz RoHS przez co jest w pełni bezpieczny dla użytkownika. jednocześnie przestrzegamy przed licznymi chińskimi podróbkami, które nie spełniają wymogów norm technicznych.
- 2 lata ochrony gwarancyjnej - pełna gwarancja producenta na okres 24-ech miesięcy realizowana na terenie kraju.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - produkt jest objęty programem "Centrum pomocy technicznej On-Line".
Centrum pomocy technicznej On-Line:
Ten produkt objęty jest programem "Centrum pomocy technicznej On-Line". Jako jedyni w branży uruchomiliśmy innowacyjny system pomocy technicznej.
Zawiera m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Można w nim również skorzystać z pomocy dedykowanego konsultanta.
Co zamawiasz:
- Interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+ (długość przewodu: 130cm)
- Płyta CD zawierająca:
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
- Certyfikat autentyczności GERANTZ Technik
- Pakiet firmowych dodatków
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
- Dostępne kolory: czerwono-czarny lub czarny (wysyłany losowo)
- nasz autorski program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" wersja 2.47 (Click&Easy™)
- program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
- najnowsze sterowniki (drivery)
- instrukcja obsługi (instalacja, konfiguracja, praca z urządzeniem)
- pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów)
- 55 stronicowy poradnik kasowania konieczności wykonania przeglądu serwisowego w większości samochodów europejskich
ZESTAW W PEŁNEJ, POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ !!!
Lista obsługiwanych modeli samochodów:
auta EUROPEJSKIE (osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
- Alfa Romeo - 147, 156, 159, 166, GT, GTV, Brera, Crosswagon, Spider, Sportwagon
- Audi - A2, A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, Allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Quattro, RS2, RS4, RS6, TT, V8
- BMW - seria 1: 116, 118, 120, 130, seria 3: 316, 318, 320, 323, 325, 328, 330, 335, seria 5: 518, 520, 523, 524, 525, 528, 530, 535, 540, 545, 550, seria 6: 630, 635, 645, 650, seria 7: 725, 728, 730, 732, 735, 740, 745, 750, 760, seria 8: 840, 850, MPower: M3, M5, M6, Z4 M, X-seria: X3, X5, Z-seria: Z3, Z4, Z8
- Citroen - Berlingo, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, CX, Evasion, Jumpy, SAXO, Xantia, Xsara, Xsara Picasso
- Dacia - Logan, Pick up, Duster
- Fiat - Albea, Barchetta, Brava, Bravo, Coupe, Croma, Dino, Doblo, Ducato, Grande Punto, Idea, Marea, Marengo, Multipla, Palio Weekend, Palio, Panda, Punto, Scudo, Sedici, Siena, Stilo, Ulysse
- Ford - Aerostar, Bronco, Cougar, Courier, Crown, Ecoline, Escape, Escort, Excursion, Expedition, Explorer, Express, F150, F250, F350, Fairlane, Falcon, Fiesta, Focus, Focus C-Max, Fusion, GT, Galaxy, Granada, Ka, Maverick, Stretka, Ka, Maverick, Mondeo, Mustang, Probe, Puma, Ranger, S-max, Thunderbird, Tourneo, Taurus, Transit
- Jaguar - Daimler, E-type, S-type, X-type, XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJR, XJS, XJSC, XK, XKR
- Lancia - Gamma, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thema, Thesis, Ypsilon, Zeta
- Land Rover - Defender, Discovery, Freelander, Range Rover, Range Rover Sport
- Mercedes Benz - A-klasa, B-klasa, C-klasa, CE-klasa, CL-klasa, CLK-klasa, CLS-klasa, E-klasa, G-klasa, GL-klasa, ML-klasa, R-Klasa, S-klasa, SL-klasa, SLK-klasa, SLR, Sprinter, V-klasa V200, V220, V230, V280, Vaneo, Vario, Viano, Vito
- Mini - Cooper, Cooper S, ONE
- Opel - Agila, Antara, Arena, Astra, Calibra, Campo, Cavalier, Combo, Corsa, Frontera, GT, Merita, Monterey, Movano, Nova, Omega, Signum, Sintra, Speedster, Tigra, Vivaro, Vectra, Zafira
- Peugeot - 106, 107, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, 1007, Boxer, Expert, J5, Partner
- Porsche - 911, Boxster, Carrera GT, Cayenne, Cayman
- Renault - (Tylko modele po 2002 roku) Avantime, Clio, Coupe, Espace, Express, Fuego, Grand Espace, Grand Scenic, Kangoo, Laguna, Mascott, Master, Megane, Modus, Safrane, Scenic, Spider, Trafic, Twingo, Vel Satis
- Rover - 75, 600, 618, 620, 623, 800, 820, 825, 827
- Saab - 9-3, 9-5, 9-7X
- Seat - Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo
- Skoda - Citygo, Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb, Yeti
- Smart - Crossblade, ForFour, ForTwo, Roadster
- Volvo - 850, C70, Polar, S40, S60, S70, S80, S90, V40, V50, V70, V90, XC 70, XC 90
- Volkswagen - Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3, T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento
auta AMERYKAŃSKIE (osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
- Buick - Century, Elektra, Le Sabie, Park Avenue, Regal, Riviera, Roadmaster, Skylark
- Cadillac - Allante, BLS, CTS, Deville, Eldorado, Escalade, Fleetwood, SRX, STS, Seville, XLR
- Chevrolet - 2500, Alero, Astro, Avalanche, Aveo, Beretta, Blazer, C1500, Camaro, Caprice, Captiva, Cavalier, Chevelle, Chevy Van, Citation, Colorado, Corsica, El Camino, Epica, Evanda, G, Impala, K30, K1500, Kalos, Lacetti, Lumina, Malibu, Matiz, Nubira, Rezzo, S-10, SSR, Silverado, Suburban, Tahoe, Trailblazer, Trans Sport, Venture
- Chrysler - 300M, 300C, Crosssfire, Daytona, ES, GS, GTS, Grand Voyager, Le Baron, Neon, New Yorker, PT Cruiser, Pacifica, Saratoga, Sebring, Stratus, Valiant, Viper, Vision, Voyager
- Corvette - C3, C4, C5, C6
- Dodge - Caliber, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Hornet, Magnum, Neon, RAM, Stealth, Viper
- GMC - Envoy, Safari, Savana, Sierra, Sonoma, Syclone, Typhoon, Vandura, Yukon
- Hummer - H1, H2, H3
- Jeep - Cherokee, CJ, Comanche, Commander, Grand Cherokee, Renegade, Wagoneer, Liberty, Wrangler
- Lincoln - Aviator, Continental, LS, Mark VIII, Navigator, Town Car
- Oldsmobile - Bravada, Custom Cruiser, Cutlass, Delta 88, Silhouette, Supreme, Toronado
- Pontiac - 6000, Bonneville, Fiero, Firebird, G6, GTO, Grand-Am, Grand-Prix, Montana, Solstice, Sunbird, Sunfire, Targa, Trans Am, Trans Sport, Vibe
auta JAPOŃSKIE i AZJATYCKIE (osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
- Acura - MDX, NSX, RL, RSX, TL, TSX
- Daewoo - Espero, Evanda, Kalos, Komando, Lacetti, Lanos, Leganza, Matiz, Musso, Nexia, Nubira, Tacuma, Tico
- Daihatsu - Applause, Charade, Charmant, Copen, Cuore, Feroza / Sportrak, Freeclimber, Gran Move, Hijet, Move, Rocky / Fourtrak, Sirion, Terios, YRV
- Honda - Accord, Aerodeck, City, Civic, Concerto, CR-V, CRX, Element, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000
- Hyundai - Accent, Atos, Atos Prime, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, Matrix, Pony, Excel, S-Coupe, Santa Fe, Santamo, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG 30, XG 350
- Infiniti - FX, G35, Q45, QX56
- Isuzu - Campo, Gemini, Midi, Pick up, Troper
- Kia - Besta, Carens, Carnival, Cerato, Clarus, Opirus, Picanto,Shuma, Sorento, Sportage
- Lexus - GS300, GS430, GS450, GS470, IS200, IS220, IS250, IS300, LS400, LS430, LS460, LX470, RX300, RX330, RX400, SC400, SC430
- Mazda - 2, 3, 5, 6, 121, 323, 323F626, 929, MPV, MX-3, MX-5, MX-6, Millenia, RX-6, RX-7, RX-8, Xedos
- Mitsubishi - 3000GT, Carisma, Colt, Eclipse, Galant, Galloper, L200, L300, L400, Lancer, Pajero, Pajero Pini, Space Runner, Space Star, Space Wagon, Starion
- Nissan - 200SX, 240SX, 280SX, 300SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Laurel, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Terrano, Urvan, Vanette, X-Trial
- Subaru - Forester, Impreza, Justy, Legacy, Libero, Outback, SVX
- Suzuki - Alto, Baleno, Cappuccino, Carry, Grand Vitara, Ignis, Jimny, LJ, Liana, SJ, SX4, Super-Carry, Swift, Vitara, Wagon R+, X-90
- Toyota - 4-Runner, Avalon, Avensis, Aygo, Camry, Carina, Celica, Corolla, Cressida, Crown, Dyna, FJ, Hiace, Hilux, Land Cruiser, Lite-Ace, MR 2, Paseo, Picnic, Previa, Prius, RAV 4, Sequoia, Sienna, Starlet, Supra, Tacoma, Tercel, Tundra, Yaris
- Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe zamieszczone na niniejszej stronie należą do odpowiednich właścicieli. Znaki lub nazwy towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
- Oprogramowanie diagnostyczne jest darmowe na licencji GNU/GPL lub OpenSource, nie jest wliczone w cenę towaru. Ze względu na bardzo częste aktualizacje takich programów zaleca się poszczególne programy pobierać bezpośrednio ze stron producentów i/lub ich dystrybutorów.
- Użycie niektórych funkcji oferowanego urządzenia lub dostępnego oprogramowania, z uwagi na zaawansowane możliwości, może wymagać dodatkowej wiedzy technicznej na temat działania układów elektronicznych pojazdu. Zaleca się zapoznanie z nią przed użyciem zakupionego produktu.
Uniwersalny interfejs EuroScan 2009+ (auta: 1996-2022+)
- Producent: GERANTZ Technik
- Kod Produktu: GT1085ID
- Cena Allegro: 124,00zł
-
114,00zł